Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 augusti 2013

Och där kom droppet.

Ja, idag fick jag dropp vid 14-tiden, pga att jag inte får behålla någon vätska eller mat längre. Jag förstår inte vad min kropp håller på med just nu. Första påsen är snart slut och då ska de hänga upp en ny tydligen. En gång idag har jag lyckats kissa och det är sköterskorna och läkaren inte alls nöjda över. Totalt 75ml vatten är allt jag fått behålla idag när jag druckit vatten ur glas. Woho! Får hoppas att morgondagen ser ljusare ut. Imorgon ska dem möjligtvis mig en annan sorts medicin mot illamåendet, då Lergigan inte gör någon nytta längre. Får hoppas att den ska göra bättre nytta istället.

Katja är i full gång med volter och sparkar i magen och har varit det under hela dagen idag. Det är så mysigt! Och det är så underbart att hon nu har börjat sparka emellanåt också. Det är helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.