Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 oktober 2010

Ultraljudssvaret från igår.


Och på måndag kl 07:30 så har vi tid för ett vändningsförsök. Så något besök till barnmorskan blir det inte på måndag. De sa att det inte behövdes, då de lika gärna kunde göra den kontrollen uppe på förlossningen när jag ändå är där. Nu har jag ordinerats sängläge fram till måndag för att försöka att förhindra att värkarbetet kommer igång igen, innan de har vänt på bebisen. Men jag blir så rastlös när jag inte får göra något. Så detta kommer verkligen att bli en utmaning för mig!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att han kommit upp på normalkurvan! Vilken växtspurt han gjort, vad roligt!!!! Du kommer fixa sängläge galant, det gjorde jag i 3 månader. Man får ju något fint utav det efteråt. Hoppas vändningsförsöket kommer gå bra, för sedan kan han komma precis när som helst ju :)

    SvaraRadera
  2. när jag väntade Anna så var hon på väg ut ca 4 veckor innan men det lugnade ner sig efter 2 dagar i soffan med benen i hög läge. Försök att tänka att ju längre han är kvar i magen ju starkare är han när han tittar ut! Det är så kort tid av ditt liv du får låta dina egna önskningar stå tillbaka :) kram från syster

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.