Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 november 2010

4 veckor


Idag blir min lillkille 4 veckor. Kan inte fatta att tiden har gått så fort! Men stark är han och framgångar har han också en del. Han han vända sig från mage till rygg och rygg till mage, han kan resa sig och hålla sig uppe på armarna när han ligger på mage(se bild). När han ligger på mage i vår säng och när han ligger på vårt bröst så kravla han framåt. Han ler medvetet och kan fästa blicken och följa med blicken efter rörelser och röster :)

> Imorgon kommer en tjej på hembesök ifrån spädbarnsverksamheten. Det ska bli trevligt med lite sällskap och få prata och ställa frågor kring spädbarnstiden.
> Sedan så ska jag till BVC. Vi ska väga och mäta Rasmus. Det är alltid lika spännande varje gång vi ska dit. Undra hur mycket han väger nu? Har han växt något? Själv så var jag 51cm när jag var 4 veckor.
> Blir även att storhandla imorgon. Det lär bli mycket julmust och pepparkakor köpta om jag känner Johan. Själv så ska jag köpa fler chokladkalendrar! Men blöjor, våtservetter och mjölkersättning är det allra viktigaste som ska handlas hem imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.