Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 november 2010

Lilla liten..


Nu är vi på väg hem tillsammans med vår lille Rasmus för första gången. Det är helt underbart alltså. Vi har även varit och handlat på Willys, eller jag gick in själv och pojkarna satt kvar i bilen och väntade. Ikväll blir det att ta det lugnt hemma och njuta av första kvällen hemma som en familj. Ska även fixa mat när vi kommit hem. Spagetti med köttfärssås blir det till oss. Och så självklart blir det mjölk till lillkillen. Tröttheten är inte alls jobbig. Och det är inte alls ansträngande eller så, som många påstår.. Att det är jätte jobbigt och påfrestande att ha bebisar och småbarn. Men än så är allting underbart. Jag älskar att vakna om natten till Rasmus pipande och gnyande :)

2 kommentarer:

  1. awwe vad mysigt, ha det så bra nu första kvällen hemma. <3

    SvaraRadera
  2. Ja jag minns första kvällen hemma med Ville. Bara lova att ni verkligen kopplar av nu så Rasmus får komma till ro i sitt hem utan stress å farande å flängande! Är så lycklig för er skull! Älskar dig syster!
    Kram och karmar till hela familjen
    Ida

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.