Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 november 2010

Någon som var trött.


Han somnade under amningen.. Och valde att gosa med bröstet istället. Men det gör ingenting. Varje stund av närheten med min son är de allra bästa stunderna i mitt liv och jag älskar mitt nya liv. Att vara Rasmus mamma är min mening med livet. Jag älskar dig Rasmus av hela mitt hjärta <3 Varje gång jag ser ditt leende så dör jag lite grann av kärlek inombords. Ditt leende får mig att smälta! Du är den finaste som finns!

2 kommentarer:

  1. aww vad mysigt.. har lite pojkkläder stl 50 och upp mot 62 om ni vill köpa sen om ni inte har så ,mö

    SvaraRadera
  2. Njut njut njut! Det är nu det ljuva livet börjar!

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.