Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

4 november 2010

Min lillprins Rasmus


Är han inte för söt? Nu så är det snart dags att väcka honom, om han inte vaknar själv förstås. Det är matdags snart! Ska själv passa på att äta lite frukost nu innan han vaknar eller ska vakna, och sen ska jag ta och pumpa fram lite mjölk till honom, så att det finns om han inte är på sughumör idag. Då får vi ge honom bröstmjölken på flaska istället! Men det gör ingenting. Huvudsaken är att han får i sig av min mjölk varje dag!!

3 kommentarer:

  1. Har ni redan kudde ? Det kan inte vara bra för hans nacke...

    SvaraRadera
  2. Min plutt <3 Kramar från Tanten hehe

    SvaraRadera
  3. Ja det har vi. På BB och på MVC så sa de att man skulle använda det. Då barnets huvud blir platt annars. Han får inte problem med nacken då han ligger på hela kudden!! Titta gärna efter ordentligt på bilderna innan du kommenterar :)

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.