Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 november 2010

On the road again...


och lillprinsen sover som vanligt när vi åker bil.. Hoppas att han har gått upp i vikt nu. Då han har gått ner så mycket i vikt sen han föddes. På BVC i onsdags så vägde han 3108gram. Hoppas att han har gått upp sen dess. När han föddes så vägde han 3430gram, och rasade i vikt ner till 2910gram på drygt 3 dygn. Sen gick han sakta upp i vikt när vi låg på BB så han vägde 3125 när vi lämnade BB. Men nu så hade han gått ner i vikt igen. Så idag är det viktkontroll vi ska på.

Längtar efter min mor, min far, mina systrar, mina syskonbarn och mina husdjur <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.