Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 december 2010

Dag 44: onsdag


BVC igår som ni kanske läste i förra inlägget... Då skrev också vad jag trodde att Rasmus skulle väga idag.. samt längd. Så nu med de rätta siffrorna i handen, så ska jag ta och avslöja resultatet: Dagens vikt är 4384gram. Dagens längd är 54,5cm. Dagens huvudomfång 38cm. Vad gissade jag på?

Har min lilla prins liggandes här i famnen nu. Han är så fin! Vi var förbi BB igår efter BVC.. Så nu har jag hyrt en elektronisk bröstpump. Så nu blir det 100% intensiv mjölkpumpning med start imorgon. Och då skulle jag pumpa var annan - var 3:e timma dagtid, och avstå nattetid. Istället endast amma om natten. Är jätte spänd och nyfiken på hur detta kommer att gå.. Skulle bli överlycklig om det har skulle funka nu, så att vi kan skippa mjölkersättningen... HELT!! Fan va underbart det skulle vara <3

Idag så fick jag hem de framkallade bilderna som jag skickade iväg i helgen. Så nu är ca 100 stycken bilder insatta i Rasmus fotoalbum, några satta inom glas och ram, och resten väntar på att ramas in och placeras i ett annat (ännu inte inköpt) fotoalbum. Vårt familjefotografi beställde jag i det största formatet som gick att framkalla som fotografi. Ska köpa Världens finaste ram till det fotot!! Och på tal om foto... Denna veckan är vi med i tidningarna bara så att ni vet. Förresten..! Vad tycks om min fina jätte stora adventsljusstjärna som är nyinköpt speciellt för det stora fönstret i vardagsrummet?

1 kommentar:

  1. Fint i fönstret! Har hört att effektivaste sättet att få igång mjölken är att låta barnet suga! Gör mindre ont också! Lycka till!

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.