Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

7 december 2010

Dag 43: godmorgon

Snart ringer gubbens väckarklocka.. Han börjar väl bli van vid att hitta mig vaken i vardagsrummet med Rasmus, när han ska åka till jobbet. För det har blivit de senaste veckorna nu att Rasmus inte sover om natten utan är vaken, och har då spenderat mesta dels av natten åt att skrika. Men i natt har han sovit! På egen hand också.. När man väl har fått honom att sova förr så har det varit på oss eller tätt intill oss. Så jag och Rasmus har några nätter sovit på soffan för att få några timmars sömn båda två. Och soffan verkar vara det enda stället som duger för min lilla skrutt. För som bilden visar så sover han nu här på soffan. Han ser så liten ut. Har amningskudden liggandes under filten som en liten vägg mot kanten. Men jag sitter även här bredvid honom. Men nu ser jag någon som börjar vakna... Som även verkar hungrig.. Och som nu även börjar att gny lite då och då.. Så nu ska jag ta och förbereda maten så den är redo och klar när han vaknar och vill ha mat! Godmorgon förresten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.