Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 december 2010

Tisdag


Igår blev Rasmus 8 veckor. Tiden bara springer i väg. Vi hade även trevligt besök igår på en fika. Och Rasmus fick julklappar. Barbarpappa bestick, barbarpappa haklapp och en jätte mysig och len grön gosedjur. En gullig groda!!

I natt så sov jag första natten på flera veckor, tack vare min underbara sambo, som tog Rasmus i natt och lät mig få sova. Så jag gick och la mig vid kl 21 igår, och vaknade utvilad vid kl 05:30 idag av Rasmus. Så nu har jag laddat upp batterierna, så nu kan jag vara vaken de resterande dygnen av veckan, utan problem. Tack älskling! Tack så jätte mycket. Du anar inte hur mycket bra detta har gjort, hur mycket energi som jag har samlat på mig nu. Idag tror jag om jag inte minns fel att det kommer hit någon på hembesök nu på förmiddagen.. Vid kl 9. Det återstår bara att se vem det är... Jag älskar min finaste son Rasmus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.