Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 december 2010

Längtan.


På fredag är det julafton. Och snart är 2010 slut. På juldagen blir Rasmus 2 månader och då är vi nere hos min familj och firar jul. Och sen kommer jag och Rasmus att vara kvar i Karlskrona i några veckor. Hela januari iallafall. Längtar till dess och få träffa min familj och mina vänner där nere! Det ska bli så otroligt kul för det är längesen nu, som jag senast var nere och träffade mina vänner. Så nu är det på tiden att det blir av! Och jag ska njuta av varenda dag och längta hem till min fina sambo. Puss på dig! Nu ska Rasmus snart äta, men först ska jag slå en pling till min kära mamma, och höra hur det gick idag med flytten av möblerna till nya lägenheten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.