Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 december 2010

Titta vad jag har ätit


Det blir nog ännu en vaken natt för vår del. Nu är Rasmus jätte vaken och på prathumör. Skratta och le har han gjort flera gånger idag! Tänk 7 veckor idag och skrattade för första gången idag. Och har sen gjort det vid flera tillfällen under dagen. Det är så kul att se OCH höra! Och att han ler och pratar när man pratar med honom. Jag får liksom respons. Ett svar tillbaka. Det vore jätte kul om det kommer att fortsätta så :)

Imorgon kommer det en familjepedagog hem hit, tillsammans med hon från Soc som jag går och pratar med varje vecka. Ska bli trevligt, och jag ser verkligen fram emot besöket. Skönt att kunna prata med dem. Så jag funderar på att ta och baka kladdmuffins i natt om jag ändå ska vara vaken med Rasmus. Han får sitta i bärselen under tiden så är båda nöjda. Han är i min famn hela tiden och jag har båda händerna fria. Men först så ska jag och Rasmus ha lite myys här i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.