Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

13 december 2010

Varför inte randigt?


Denna är också en som intresserar mig... Men kan inte bestämma mig riktigt..

Men om jag MÅSTE välja EN, så blir det nog den baby rosa.. Men jag skulle ju vilja ha ALLA fyra haha... Varför ska det vara så svårt att kunna välja EN? Jag har tyvärr alltid lidit av beslutångest... Och speciellt när det har gällt att välja bland kläder.

DÄRFÖR! Så önskar jag mig en sån i julklapp istället. Så får den som väljer att ge mig en sån här, välja utförandet på den, utav någon av dessa fyra rosa alternativen. Så behöver jag inte bråka med min beslutångest!

1 kommentar:

  1. Denna var snyggast :D eller den andra du lagt upp, den lite mörkare rosa. :)

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.