Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 januari 2011

Just nu ligger min finaste i sin vagn och sover.

Snart dags att gå ut på den dagliga kvällspromenaden. Är jätte skönt att vara ute och gå. Har varit det nu de senaste 3 dagarna. Bra för både mig och lilla hunden att få motion.

Måste ju bli av med alla kilo som jag gick upp under graviditeten (totalt var det hela 25 kg). Har 14 kg kvar att gå ner, för att nå den vikt jag hade innan Rasmus flyttade in i min mage. Under veckan på BB gick jag ner otroliga 12 kg. Hur lyckades jag? Men så hoppas jag att jag kan gå ner ytterligare 4-5 kg. Alltså egentligen totalt 18-19 kg ska jag gå ner. Mitt absoluta mål är nämligen att gå ner till 54-55 kg. Som jag vägde sommaren innan Rasmus blev till. Jag vet att det är en lång väg att gå, men den vägen och den tiden som krävs, är jag bestämd på att ta. Jag vet att jag kommer att klara det. Frågan är bara när jag har kommit dit! Rätt kost, daglig motion och positiv inställning är allt som krävs. Och det mår man också bra av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.