Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 april 2011

god morgon

I dag så är det lördag och förhoppningsvis så blir det fint väder så att man kan vara ute i naturen. Funderar på om det är glass väder... I såfall så skulle man ju ta och gå bort till Glassiären som har öppnat nu, och äta en mumsig mjukglass! Men det får vi se senare.. Nu ska jag ta och göra i ordning en flaska mat till Rasmus. Han vaknar nog snart och är hungrig, det brukar bli runt 8-tiden.. Och så ska jag sätta igång kaffebryggaren. Känner att min kropp behöver lite kaffe nu. Och säkert lite mat i magen också.

Vi åkte aldrig till Ömo igår... Vet inte om jag nämnt det i tidigare inlägg att vi skulle åkt upp dit i fredags? Men det blev inte av iallafall. Johan skulle bl.a. åka till Jpkg med några vänner och kolla på ett band som spelade där igår - Raubtier - och så kändes det som jag höll på att bli sjuk.. Så det kändes bäst att avvakta över helgen och se hur det blir. Känner mig okej i dag, så vi åker nog i början av veckan. Ska bli härligt med lite snö (eller inte) men kul att träffa Johan m.m. igen


RAUBTIER

2 kommentarer:

  1. ja vist är de tråkigt när folk gör som dom gör. men dom kan fett haja att jag kommer få reda på vem och då blir de en redig jävla anmälan

    SvaraRadera
  2. Hittade till dig via fL, och tänkte kika in och säga hej :)

    Mysig blogg du har och jätte söta barn!
    Har ni haft en bra helg?

    Kramar

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.