Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 maj 2011

50 dagar kvar..

Det är sjukt vad tiden går fort!! Vart tar den vägen egentligen?? Rasmus har blivit 6 månader och snart 7 till och med... Men att det bara är 50 dagar kvar tills jag fyller år igen är ju helt sanslöst! Jag blir 22 år i år och det kan jag inte förstå! Känns som det var i fjol som jag fyllde 18 och jag känner mig inte äldre.. Ser inte äldre ut heller.. Ingen kan tro att jag är 21 år när de träffar mig och det förstår jag faktiskt. För jag ser mer ut som 18 än 22 som jag snart blir. Vet många som är yngre än mig, t ex min lillasyster som är 20, som ser ut att vara äldre än mig. Många tror att jag är hennes lillasyster istället.. Men jag är rätt stolt ändå över att se yngre ut än vad jag är!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.