Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

8 maj 2011

kaloribomb

I dag så har vi varit ute på en lång promenad i solen.. OCH blåsten! Men härligt var det. Blev en mjukglass på Glassiären ocksä. Gott men onyttigt! Men det gick jag nog bort efteråt.. Försöker att vara ute och gå varje dag i minst 2 timmar så att jag blir av med mina graviditetskilon som jag har kvar. Fyra kilo återstår och sen ska jag försöka att gå ner ytterligare 5 kilo. Så att gå promenader varje dag och att äta efter GI-metoden, så borde jag nog lyckas.. Har som första mål att nå min vanliga vikt, alltså minus 4 kilo, innan Rasmus 1-årsdag. Sen att nå min önskevikt innan 2-årsdagen av dagen som jag fick reda på att jag väntade Rasmus, den 28 februari 2012. Kan alltid hoppas på att jag når den innan jag går i pension iallafall :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.