Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

25 maj 2011

7 månader och BVC

Idag blir min älskade son 7 månader!! Det är helt ofattbart men så otroligt underbart. Dagens BVC besök resulterade med en vikt på 8100gram, en längd på 68cm och ett huvudmått på 43,5cm. Han följer sin kurva jätte bra och han utvecklas normalt. Dock hade han början på svampliknande utslag i ljumsken, men det berodde på värmen och var väldigt vanligt enligt läkaren, så jag fick en salva med mig hem, som skulle smörja det med, innan läggdags varje dag. Blev det inte bättre inom ett par dagar så skulle vi höra av oss och få prova en annan behandling. Inget farligt men kunde upplevas som obehagligt om det börjar att klia eller svida..

Nu ska vi äta.. Och det blir en "festpizza" på Lyckans pizzeria. Mums!! Och i eftermiddag eller imorgon, så ska jag göra köttfärslimpa med potatis och såås. Gott gott gott!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.