Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

27 maj 2011

BF 28 maj 2011

Solen står högt på himlen och gör alla glada, MEN, vindarna fortsätter att besvära oss, här nere vid kusten..

Snart så ska vi gå in till stan, för att träffa Sussie och hennes lilla dotter Moa. Rasmus somnade precis, så han sover nog i ca 1 timme, om jag har tur, så kan jag göra mig i ordning under tiden.. Det är nog tur för Rasmus också, eftersom han har börjat bli så lättväckt och därför inte kunnat sova sig utvilad, så resulterar det ofta men INTE alltid, i en grinig och trött liten Rasmus. Så när han sover så är jag glad för hans skull, eftersom han blir utvilad, pigg och glad då. Jag ska strax gå och tvätta ansiktet, för att sedan göra en enkel och fin make-up, för en trevlig dag på stan. Hinner jag, så tar jag nog en kaffe också, för att piggna till lite till.. Är lite trött och seg idag. Ändå har vi båda sovit bra i natt. Men Rasmus har börjat bli en morgonmänniska och jag vänjer mig dock inte lika lätt vid att plötsligt kliva upp 2-3 timmar tidigare, än vad vi förut gjorde, så det kan nog vara en bra förklaring, till varför jag är trött och seg nu.

Ska ställa mig vid spisen nu och slänga ihop något att tugga på.. Hemlagad potatismos med grillade varmkorvar? Ja tack, varför inte..!? Nom nom nom nom...

Ja just det.. Hehe.. Kanske är så att ni funderat lite på rubriken? Då tycker jag att ni kan fundera lite till på det, så berättar jag ikväll, vad jag menar med det.. Om ni har några gissningar, så är det bara att kasta in en kommentar med er gissning.. Jag vet att denna förkortning kan beskriva många olika saker.. Men just nu är det bara en. Och det har jag använt förr......

På söndag är det Mors Dag !
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.