Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

26 maj 2011

tur i otur?

Solen skiner och det är 24 grader i solen. Jätte härligt och jag är nöjd, MEN det blåser och känns som minusgrader i vindarna. Tråkigt men sitter här ute i solen ändå. Kallt och varmt, om vartannat.. Tur i oturen?! Sitter här i jeansshorts och tjocktröja.. Vacker kombination... Not! Men det duger för mig, just nu iallafall..

Rasmus sover. Han har verkligen börjat äta duktigt nu. En och en halv burk mat har han ätit på ett mål i dag. Så senare blir det en till.

Nu ska jag sitta och njuta av solen och kaffet, samtidigt som jag ska låtsas att det INTE blåser.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.