Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 maj 2011

gnällspik

Dagen har varit lugn. Rasmus har ätit och håller på att somna nu. Det är varmt ute men vindarna är svala. Det stod att det skulle bli regn i eftermiddag, så det är ju tur att det finns regnskydd m.m. eftersom jag funderar på att gå ut en sväng sen när Rasmus har vaknat igen. Blir även till att laga lite mat strax också.. Är lite småsugen på ris, så det blir nog det till mat idag. Känner mig grinig idag. Jag har ont i magen och i ryggen idag.. Även illamående till och från.. Kan nog vara för att jag börjar bli hungrig.. Vad vet jag ;) men jobbigt är det iallafall.. Är trött också, eller seg rättare sagt!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.