Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

18 maj 2011

en ängel

Nu ska jag sova, men tänkte att jag skulle uppdatera bloggen innan dess..

För en stund sen åkte J hem. Du är en ängel som fixade starthjälp till mammas bil. Tack så jätte mycket! Jag vet att hon är dig evigt tacksam för det. Hoppas att han sover bra i natt. Imorgon, eller idag om man ska vara noga, så börjar han inte vid kl 04 som han har gjort i ett par dagar nu, utan istället vid kl 07:30 ungefär. Men då jobbar han ocksä till kl 19:30 typ, istället för till 16:30 som när han börjar tidigt.. Men skönt för honom att få sova några timmar längre i natt. Han är en riktig vän och han kan alltid lita på att jag finns här för honom ovs vad! Och jag vet att han gör desamma för mig. Det är riktig vänskap det! Tack! <3

Imorgon är det tvättstugan som gäller, igen och så kommer J hit efter att han har slutat jobbet. Få se vad vi hittar på.. Blir väl att slappa framför TV:n typ och äta godis. Har inte planerat något speciellt iallafall. Men det är bara trevligt när han kommer hit. Han känner sig hemma hos mig och det är bra!

Haha nämde jag att vi på mammaträffen, fick kläder idag?? Joo.. Det var en tjej, en dotters kompis till en av ledarna, som hade rensat ur sin garderob och ville ge bort de kläderna som hon inte ville ha längre, så det var en full svart säck som en av ledarna kom in med och tömde i en av sofforna och sa att vi skulle ta det vi ville ha.. Hittade ett och annat snyggt plagg faktiskt, så nu behöver jag inte handla kläder denna månaden iallafall hihihi.

Men om jag ska ge en slutvärdering av dagen som varit, alltså tisdagen, så är den riktigt godkänd. Har haft en riktigt bra dag med mycket trevligt sällskap och mycket skratt! En mycket trevligt avslutning på dagen blev det också, så nu kommer jag verkligen att sova gott och somna snabbt i natt. Längtar såklart till senare idag och så, men det är bara mysigt.. Och den som väntar på något gott, väntar ju aldrig för länge... Eller? Alltid, skulle nog jag vilja skriva istället.. Haha men det är ju jag och min rastlöshet haha. Jaja, man kan inte alltid ha roligt.. Det måste bli tråkigt, för att man ska kunna uppskatta det roliga. Trist, jo jag vet!

Godnatt på er alla läsare, lär nog bli en och annan uppdatering senare idag. Så det är bara att kika in med jämna mellanrum och hålla utkik om ni är nyfikna! Tjingeling :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.