Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 maj 2011

grannfika

Sitter på innegården hos mamma ute på Björkholmen och fikar med 5 av grannarna.. Kaffe och nybakta bullar och småkakor. Det är så trevligt med den här gemenskapen som de har här. Alla umgås och pratar. Grillar och fikar tillsammans. Ordnar kräftskivor och andra trevliga kvällar och dagar tillsammans. Jag skulle också kunna tänka mig att bo såhär men jag tror ändå att jag vill bo mer centralt ändå.. Närheten till affärer och butiker. Närheten till dagis, bvc och vårdcentral. Gångavstånd till badstränder och andra utflyktsplatser.. Men men.. Vi får se vad framtiden ger.. Nu ska jag fortsätta att vara social med grannarna! Rasmus är med Johan ute hos min storasyster och kommer hem imorgon. Så det känns väldigt ensamt och tomt här utan honom. Men jag får träffa honom imorgon igen. Och jag längtar efter honom. Jag saknar honom så det gör ont i hjärtat. Men jag överlever och får försöka att se det positiva i situationen.. Inte för att det är så kul men försöka ändå.. Jag får sova ut och samla ny energi att ge till Rasmus när han kommer imorgon :) puss på er!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.