Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 maj 2011

webbdesign

Jag har som ni kanske inte vet om, en hemsida också, utöver den här bloggen. Och den håller jag på att omredigerar i lite nu. I den kommer jag att skriva i ibland samt lägga upp bilder och lite annat smått och gott, som tex spel, utmaningar, frågestunder, nyheter och kanske ett och annat skvaller ifrån alla världens hörn.. Adressen får ni, om ni inte redan har hittat den genom luskande och sökande på google, i ett senare inlägg när ca 95% av sidan är klar. För nu anser jag att den inte är så vidare kul eller märkvärdig på något sätt!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.