Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

20 maj 2011

min lilla sjöman

Och vi sitter ute och fikar i det varma vädret.. Igår berättade jag ju att Rasmus fick lite nya kläder.. Och han fick bland annat dessa kläderna som ni ser på kortet. Min lilla sjöman! Han är så söt! Och han har charmat alla idag med sin utstrålning och söta klädsel.

Vi var på sjukhuset idag för att Rasmus skulle få sin TBC spruta. Men de ville först göra ett TBC test på honom innan han får TBC vaccinet, för att vara helt säkra på att han inte har TBC. Så idag fick han en injektion i vänstra underarmen som ska visa om han är smittad eller inte. Och på måndag ska vi tillbaka till Lungmottagningen för att de ska kolla hur det ser ut där de injectserade honom. Och om han är fri så får han sin TBCvaccination på måndag. Annars, så skulle de utgå ifrån resultatet och ge lämplig behandling. Men det får vi inte hoppas på att han har fått. Men slemhosta har han ibland dock. Men men, vänta till måndag och se..

Igårkväll såg jag en räv springa över vägen vid Dragsö camping!!! Bara nån km ifrån stan.. Läskigt!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.