Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 maj 2011

nattblogg

Vaknade och kan inte somna om. Vill sova igen för det var så skönt men det går inte. Ligger och tittar bort på Rasmus som sover så sött och undrar om han drömmer.. Vill också sova sött och drömma underbara drömmar! Tänker lite hit och dit, på dittan och dattan.. Kanske har för många tankar i huvudet just nu som påverkar min sömn...

Det är så mycket som jag längtar efter och som gjort mig väldigt glad de senaste dagarna. Ler och skrattar hela tiden. Är allmänt överlycklig men känns så meningslöst på samma gång!

Men jag är lycklig. Lycklig att jag finns. Lycklig över att ha en underbar son. Lycklig över att jag har så underbara vänner. Lycklig över att jag ska börja jobba nästa år. Lycklig över att jag är mamma. Lycklig över all fin musik som finns. Lycklig över att jag är älskad. Lycklig över att veta att du finns. Lycklig över att jag kan laga god mat. Lycklig över att jag har köpt jätte mycket nya kläder till Rasmus. Lycklig över att jag går på promenad varje dag. Lycklig över att jag går ner i vikt. Lycklig över att jag börjar att få tillbaka min vanliga kropp. Lycklig över att jag har en familj. Lycklig över att jag har mina föräldrar i livet. Lycklig över att jag mår bra och är frisk. Jag är lycklig av många anledningar men jag är för lycklig känns det som.. Kan man vara för lycklig? Varje gång vi pratar så blir jag helt fnittrig och jag skrattar. Men varför? Hahahahahaha bara tanken får mig att fnittra och bli glad. Men sen får jag dåligt samvete över det. Tänker på alla dem som mår dåligt och är ledsna när jag är glad och skrattar. Jag får nog börja skriva en bok eller något. Få ur mig alla tankarna och minnerna och samla det på ett ställe. Visst, det känns bra att ha bloggen som jag kan andas med och lätta lite på tankarna men det behövs något mer känns det som. Och en bok hade nog varit perfekt... Men att börja skriva boken och ta tag i det känns svårare för jag blir så rastlös då. Alltid när jag börjar skriva. En sida och sen försvinner motivationen totalt! Men det ska jag arbeta på. Jag vet att jag har stöd från mina vänner och ni finns där när jag behöver prata! Jag är väldigt tacksam för att jag har er och ni vet vilka ni är! Det betyder oerhört mycket för mig. Tack!!

Nu ska jag försöka att sova igen. Ska upp om några timmar igen och Rasmus ska äta om ca 1-2 timmar så jag vill sova de timmarna helst! Behövde nog bara skriva av mig lite tankar m.m. Och bli av med lite överflödig energi som spökar i mitt huvud.

God natt!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas jag :)

......tvättstugan i dag....... Kl 7-21 ~ jippie!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.