Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 maj 2011

nattblogg

Det snurrar i hela huvudet när jag ligger ner.. Har tittat på tv ikväll, såg The Pacifier, eller hur det nu stavas..? Jaja ni vet vilken jag menar iallafall. Jätte bra film, som jag lätt kan kolla på, om och om igen, utan att tröttna. Vin Diesel har ju huvudrollen hihi.. Men lördagen har varit bra och Rasmus har sovit bra hela kvällen.. I kväll så ville han inte somna innan 21-tiden så det blev lite senare än vanligt.. Men han sover bra och är pigg när han vaknar på morgonen.. Han vaknar förstås fortfarande om nätterna för att äta, men det har jag förståelse för.. En vana kan ju även för oss "vuxna" vara svåra att bryta, när man har kommit in i en rutin.. Men det kanske han ändrar på med tiden, det är sånt som märks dåå.. Ååh vad jag är varm i mitt söta lilla ansikte.. Det verkligen hettar nu. Det kan nog bero på att jag varit mycket i solen i dag.. Kanske får mig en snygg solbränna detta året, vem vet, vem vet??!! Det är också något som återstår att se... Låter tiden ha sin gång iallafall. Idag så var även J på besök en runda.. Vi spelade kort, skitgubbe/vändtian och tog det bara lugnt.. Sen skulle J i väg och grilla hos en kompis och jag började med maten, som blev pommes, sjömansbiff och bearnaisesås. Gott! Och sen kom kvällen.. Åkte en runda strax efter maten men var snabbt hemma igen.. Rasmus ville som sagt inte somna vid vanlig tid, utan envisades om att vara vaken lite längre.. Sen när han somnat, så blev det soffläge och bra film.. Mycket trevligt och jag är väldigt nöjd med dagen och kvällen. Nu har Rasmus typ nyligen ätit och somnat om igen, så då ska jag också sova. Jag kommer att somna direkt, som en söt liten prinsessa som jag är och vakna pigg och utvilad.. Hoppas att jag slipper yrseln då! Jag har varit så otroligt glad idag, hela dagen och det känns skönt. Det var skönt också! Så nu ska jag se om det inte ska bli minst så skönt att sova också. Rasmus har ju börjat att vakna tidigt på morgonarna och inte velat somna om igen.. Men det kanske bara är en fas, eller?? Jag tar dagarna som de kommer och se hur dem blir med tiden. Hoppas på att vara glad idag(söndag) också. Så nu blir det till att sova. Godnatt på er! Hoppas att ni har haft en toppenbra lördag!!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.