Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

15 maj 2011

saknad

Jag har haft svårt att slappna av i natt och sova ordentligt. Vaknade upp flera gånger och insåg tomheten vid min sida. Vaknade i dag med huvudvärk och en tung känsla som sitter över ögonen. Migränen är tillbaka på heltid nu men jag får vänja mig igen. Jag trodde att jag skulle få sova ut i natt och i morse, men det var tydligen alldeles för mycket begärt... Fy fan för dig som väckte mig i dag!!!!!!! Men om ca 50 minuter kommer Rasmus och Johan. Jag har saknat Rasmus så otroligt mycket!! Ser fram emot att få krama och pussa honom igen. Nathalie har nedräkning!! ;)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.