Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 maj 2011

söndagsfika

Fick ett sms av en gammal kompis i dag. Han frågade om jag mindes honom och om vi kunde ses och säga hej. Ja visst sa jag. Det var kul att träffa honom igen. Senast vi sågs var för 5 år sedan.. Helt otroligt! Och jätte trevligt. Vi har druckit kaffe och ätit wienerbröd. Och nu sitter vi och kollar på Hemsökta Hus. Det blev en mycket bra avslutning på söndagen. En återupptagen vänskap blev det. Och jag hoppas på att vi förhoppningsvis inte kommer att tappa kontakten igen! Kul att han mindes mig och letade rätt på mitt nummer :) En riktig superkväll verkligen :)
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.