Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 maj 2011

Svar till anonym Linda

Jag tror du har misstolkat mitt inlägg, speciellt med uttrycket "kul", som du reagerade starkt negativt på. Jag kan förstå din reaktion, men vissa saker kan tydligen tolkas på olika sätt! Jag menar inte att det är kul, på så sätt att någon har skadat sig, eller att det hänt en olycka, eller liknande.. Varför jag tycker att sånt är kul, är just själva arbetet! Varför? Jo, för att det är ett arbete som jag skulle vilja arbeta med. Spänningen, adrenalinet och tankarna, om vad som har hänt, gör det arbetet kul. Jag känner personligen en som arbetar som brandman, här i Karlskrona och vi pratar mycket om det arbetet. Personen som arbetar med det, säger själv att det är kul, men jag förstår också på vilket sätt personen tycker att det är kul. Jag vet att personen inte känner någon skadeglädje, utan tycker om sitt arbete och dess uppgifter som följer. Så ditt råd, till mig, om att jag borde tänka till lite, tackar jag för, men jag vet ju på vilket sätt jag menade med kul, och hoppas att du också förstår det nu. Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.