Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 maj 2011

solbränna och TBC vaccination

Sitter och solar.. Försöker att jämna ut med väl uppdelade solbränna.. Köpte solskyddskräm idag, kanske i senaste laget, men bättre sent än aldrig..?! Har smörjt in mig på de värsta solbrända partierna och hoppas nu att solen ska bränna det vita fläsket istället. Imorgon blir det att ligga på magen och sola, så även ryggen m.m får lite färg.. Kollade idag lite efter en ny, snygg, bikini, när vi var ute på Amiralens köpcentrum, men kunde inte hitta någon, som föll mig i smak, varken på Kappahl eller Lindex, så blir nog en runda in till stan idag, innan affärerna stänger, för att kolla om H&M m.m har någon bikini, som jag kan trivas i. Färg spelar väl ingen större roll, utan jag letar nog mest, efter rätt modell eller så.. Men men..

I dag så fick Rasmus sin TBC vaccination, vilken gick jätte bra. Rasmus klarade det bra och var mest ledsen, precis när de stack honom.. Sen blev han snabbt lugn och sköterskan blåste lite sopbubblor för honom, som han facsinerat kollade på, när de föll mot golvet och försvann. Så nu kunde vi vänta oss ca 4 månader, innan det har läkt helt. Men det klarar vi säkert!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.