Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

23 maj 2011

Svar till anonym Mange

Hej Mange! Kul att du läser min blogg och kommentrar ibland. Jag tror inte att jag känner dig, men du verkar veta vem jag är, då du skriver att du vill träffa mig m.m. Du får gärna berätta vem du är! Det känns lite konstigt om det är någon som jag inte känner, som vill träffa mig bara för att jag skulle se snygg ut etc etc. Skriv gärna och förklara lite, om hur du vet vem jag är och ifall jag känner dig. För när jag tänker efter, så kan jag inte komma på att jag känner någon som heter/kallas Mange.

2 kommentarer:

  1. tjo jo du känner en mange ju som umgicks med andreas granlund? pers brosa :) men han kan de ju inte va tror jag inte påminde dig Nina

    SvaraRadera
  2. Hej, Mange här..Du känner inte mig alls. Tyvärr borde jag säga för din skull.. :-) Men jag har läst din blogg det senaste ganska ingående och har förstått din smärta. Är grym på att läsa mellan raderna och jag ser mörkret och känslorna i dig. är ute efter att få hjälpa dig om du vill, krama dig, ge förståelse och lugn..Vi kan börja med några mail.. sen får vi se om vi möts! Vad sägs?

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.