Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 maj 2011

tisdag

Idag så var det mammaträff för Unga Föräldrar igen. Alltid lika trevligt! Träffade en ny mamma idag också, som inte varit där de två senaste tillfällena sen jag började där, men iallafall, hon var jätte söt och snäll, tyckte om Rasmus jätte mycket och lekte med honom några gånger, typ större delen av tiden t o m.. Hon gosade även med honom i soffan och gav honom välling. Jätte gulligt av henne. Hennes son var jätte söt! Han var 9,5månader och lika charmig som Rasmus. Längtar till nästa träff och hoppas att det är lite fler då.. Idag så var vi bara 4 mammor, så det fattades några. Och sen nästnästa tisdag så ska vi åka till IKEA i Kalmar, med mammagruppen. Och det ska bli jätte roligt! Får skriva ihop en liten lista på sånt jag behöver köpa där. Och det kan jag lätt få ihop haha!!

Nu, så har jag precis ätit, Rasmus sover och allt är bra. Snart så kommer J hit och då ska han även hjälpa mamma att vara starthjälp till mammas bil, då ena bildörren, av misstag, inte lyckades stängas ordentligt igår.. Så jaa, den ville inte starta när det väl upptäcktes igårkväll.

Igår var det jätte trevligt, när vi var och firade J mamma. Hans föräldrar och lillebror är jätte härliga. Vi blev bjudna på smörgåstårta, som var jätte god. Fanns två att välja på, en med lax och en med räkor, så ni förstår nog att jag tog den med räkor.. Och kaffe och fika blev det efter. Senare så åkte vi hem till J och hälsade på hans två katter, M och M, som var helt underbart söta och överaktiva. Verkligen sällskapssjuka och keliga. Men verkligen sööta!! Och sen åkte vi hem. Så han släppte av oss hemma. Jätte trevlig dag med mycket trevligt sällskap! Och vänner kan man aldrig få för många av. 

Är som sagt jätte glad över att vi fått tillbaka kontakten igen! Den får vi hålla hårt i nu. Så det känns skönt att vi ska försöka att ses ofta och umgås.. Du är en av de finaste vännerna som jag har och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Tack för att jag har dig som vän, det betyder obeskrivligt mycket för mig. Men det vet du nog redan om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.