Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

22 maj 2011

utryckning

Åkte en runda på stan, när vi möttes av tre stycken brandbilar med blåljus och sirener, på Norra Smedjegatan i centrala Karlskrona, som sedan backade in bakom Åhlens/Hemköp.. Sen helt plötsligt så hör vi och ser en ambulans som kör på Drottninggatan och sen sätter en av brandbilarna igång sina sirener igen och kör iväg.. Verkar som att de fick ett nytt larm. Men vart? Hihihi... Nyfiken som man är och intresserad av utryckningsfordon m.m, så var det bara att köra efter... Men de hade hunnit att försvinna och då var det bara att köra vidare istället. Kul kul kul, men roligare har man ju haft såklart!

Åååååååh jag mår illa.... Och jag hatar det! Undra om det var pizzan som orsakade det, alltså mättheten, eller om jag åt för fort och svalde mycket luft.. Oavsett orsak, så mår jag iallafall jätte illa nu och vill nästan kräkas. Usch och bläää!! Hoppas jag inte håller på att bli sjuk iallafall.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

  1. Jättekul med larm.. ? Det är väl tecken på att någon gjort sig illa.. Du borde tänka till. Linda

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.