Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

30 juni 2011

en dag värd att minnas

- måndagen den 27 juni 2011, kl 17:20..


Gårdagen blev helt klart underbar. Dagen började med att vi sov till klockan 10 och sen kom grannarna med barnen upp till oss en runda, sen skulle de i väg till ögonläkaren med deras äldsta son och så var vi barnvakt åt deras yngsta son i några timmar. Det var mysigt och jätte kul. Vi tog syskonvagnen och gick och handlade inför kvällen och sen gick vi hem till grannarna och lämnade den lille sötnosen, för att sedan gå hemåt till mig. Väl hemma så öppnades första cidern och avnjöt den i solen på balkongen. Rasmus är hos sin mormor, så vi köpte hem ett par cider och öl och drack litegrann, (som jag planerade att jag skulle ha gjort på min födelsedag), men men.. Sen fick jag middag tillagad av Eric, och det var jätte gott. Och det är jag inte bortskämd med precis. Sen kollade vi lite på Paranormal Activity 2, innan det blev ett skumbad med tända doftljus och på gränsen till för varmt vatten, men skönt när man väl hade vant sig. Så nu sitter jag här på min balkong i min jumpsuit och dricker en powerking, i det härligt ljumma sommarvädret och lyssnar på musik ifrån Erics bärbara dator. Strax har jag tänkt att sova, så jag hoppas på att kunna vakna väl utvilad runt middagstid i dag. GODNATT
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.