Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

19 juni 2011

liten blir stor

Det märks verkligen att Rasmus börjar bli stor. För att inte tala om den snabba utvecklingen, tex; att rulla runt, sitta utan stöd och leka, åla, vilja stå upp och äta burkmat från 8mån, så har han nämligen börjat att sova i sitt eget rum nu om nätterna och det funkar jätte bra. Han vaknar fortfarande ca 2 gånger per natt för att äta, men det kan variera. Jag tycker att han är jätte duktig iallafall.

Imorgon blir det att storhandla, ett möte och sen träffa en kompis. Nu ligger jag i min underbara säng, kollar på tv och kelar med katterna. Rasmus sover så sött och han var verkligen trött när han äntligen somnade. Han ville som vanligt inte sova, trots att han var trött, men det är som vanligt. Men han är för härlig och jag älskar honom mest av allt på hela Jorden. Mammas pojke och mannen i mitt liv!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.