Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 juni 2011

nattblogg

Måndagen var bra. Den började med att vi vaknade halv 7, åt frukost och sen tittade på barnprogram en stund.. Sen kom min mamma och vi åkte i väg och handlade lite, innan jag skulle på möte. Mötet gick galant och sen åkte vi och storhandlade, så nu är min frys full av både mat, glass och wienerbröd. Kylen och skafferiet är också fullt nu. En kaffebryggare inhandlades också, i väntan på att den som jag fick i födelsedagspresent förra året av Johan, ska tas hem hit. Kunde inte vänta, så det blev en som de sålde för under halva priset nu, på Elgiganten. Bra att ha en i reserv senare också!

Idag så ska vi på stan med en tjejkompis och hennes son. Det ska bli jätte kul, för vi har inte träffats sen mammaträffen, som det är sommaruppehåll nu. Det startar igen i augusti eller september igen, efter all semester. Längtar!

På onsdag, så kommer Malin och hennes dotter hit igen, ifrån Hovmantorp, och stannar till torsdag. Och på torsdag, så är det ju även Lövmarknaden. Ska bli jätte roligt. Vi saknar dem nu. Det var ju ett par veckor sen de var här nere senast.

Sen är det midsommar. Och som det ser ut nu, så ska vi fira den ihop med J. Eller med ett par andra vänner, det beror på. Inget bestämt ännu.. Jag har fått så många förfrågningar gällande midsommar, så jag måste fundera lite till.

Nu ska jag sova iallafall. Blev lite sent ikväll, men jag var tvungen att sortera kryddorna i bokstavsordning och sortera frysvarorna efter katergori och likadant med maten i skafferiet. Vill ha ordning på hyllorna. Sen diskade jag upp också. Kunde inte slappna av annars! Men nu är allt klar. Köpte även en rosa sopborste och sopskyffel idag, så nu är det sopat i hela lägenheten. Imorgon eftermiddag, så blir det att skura alla golven. Det behövs ofta när man har pälsdjur. Nää nu måste jag sluta! Får skriva mer senare idag istället.

GODNATT
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.