Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

21 juni 2011

lunch på stan

Då var vi hemma i från stan. Det var jätte trevligt att träffa Carolin igen. Vi lunchade på Åhlens, innan vi tog och gick i butikerna. Jag köpte mig en neongul/grön luvtröja med dragkedja, ett par neonrosa solglasögon och tre par öronhängen, och ett par coola jeans till Rasmus. Ska kolla om en snygg skjorta och en luvtröja till Rasmus också, men det ska jag kolla om på lövmarknaden på torsdag eller nästa vecka. Köper kläder i stl 80 till honom, eftersom 74 sitter precis att de passar honom.. Eller ja, iallafall i bodiesar. Byxor har han fortfarande stl 68 eller 74 i, beroende på modell.. Han har lång överkropp och korta ben. Men så är han bara 69cm lång. Men men.

Nu ska vi lägga oss på lektäcket på golvet och leka en stund, så att Rasmus får ur sig all sin överskottsenergi som han har, till att sedan kunna varva ner och sova sen.

Och sen senare ikväll så kommer Adde på kaffe och fika. Det ska bli väldigt trevligt, för nu var det nästan en vecka sen vi sågs sist. Sen åker han till Öland över midsommar, så då ses vi inte igen förrän på min födelsedag, som är på måndag. Tänk, att jag blir 22 år på måndag?! Totalt ofattbart.....
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.