Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

16 juli 2011

5 days ..

- Godmorgon !

Vaknade för en stund sen, sitter nu ute på balkongen och funderar på vad man ska laga för mat idag.. Ska strax sätta igång lite kaffe för att vakna till och sen höra av mig till Rebecca och se vad hon o barnen gör idag. Sitter nu och lyssnar lite på musik och låter tankarna fara hur de vill.. Lyssnar på låten "love the way you lie - part 2" och känner igen mig i mycket av texten.. Helt sjukt! Solen skiter ute och varmen bolmar, fyy vad jobbigt, men samtidigt härligt..

5 dagar kvar nu, men det känns som det är evigheter kvar.. Kan det inte bara bli torsdag nu istället, så slipper man vänta!?

Nej, nu går jag in stället, börjar få migrän av solen.. Så jag tar datorn och går in i köket istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.