Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

9 juli 2011

lördagstankar

I dag verkar det bli en lugn dag. Vi har ingenting planerat och inga måsten. Känns väldigt skönt att bara kunna göra ingenting för en gångs skull. Rasmus är med sin pappa, så jag saknar honom hela tiden. Som tur är så är jag inte ensam iallafall. Jag har ju min Eric hos mig, vilket jag är väldigt tacksam för.

Tänker mycket på det liv som finns inuti mig just nu... Att det om 16 dagar inte längre kommer finnas kvar. Känslorna och tankarna gör allting så mycket värre, konstigt nog. Jag trodde att det skulle kännas lättare om jag tänkte på det, pratade om det och fick ur mig mina känslor och tankar. Men det känns nästan som det blev tvärtom. Men jag får arbeta på det. Lära mig att leva med det, även om det inte är lika lätt som det låter. Hur som helst, så är det iallafall bestämt nu, vilket val jag väljer att göra. Och det känns väldigt skönt, trots att det inte kanske är det rättvisaste eller mänskligaste beslutet. Men det känns rätt och bäst för mig, för oss, för alla, just nu. Tack för att ni finns här hos mig. Jag skulle inte klarat det utan er! Jag älskar er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.