Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

12 juli 2011

morgonkaffe

- Godmorgon!


Dagen har nästan precis börjat, för min del. Har snart varit vaken i en timme, men känner mig inte helt vaken ännu. Rasmus somnade om efter vällingen, vilket inte händer allt för ofta, så han har sovit i en timme nu ungefär.. Själv så sitter jag nu ute på balkongen, har druckit en kopp kaffe, så nu hämtade jag den bärbara datorn och tänkte blogga lite, i det fina vädret. Måste även passa på att säga tack till min underbara vän Rebecca, som var här igår och hälsade på och som även ville låna ut deras gamla balkongmöbler, som består av ett runt glasbord och två stolar, som jag nu har på min balkong. Tack gumman! Du är ovärderlig. Och som sagt, säg till om det är något jag kan göra för er som tack för lånet av möblerna! Min mamma var även här på kaffe igår, och grannen Angelica var också här en runda igår på lite tjejsnack. Alltid lika kul när man får besök. Kaffe och kakor har man ju ändå alltid hemma, så det är ju bara kul att man får möjlighet att bjuda på dem också, det tycker iallafall Rebeccas äldsta dotter Amelia, som ofta vill komma hit till mig och äta kakor och dricka saft. Gullungen :)

Sitter och funderar lite på vad man ska hitta på idag. Igår skurade jag golven i hela lägenheten, utom sovrummet, så idag blir det att göra det och även ta och diska. En skön långpromenad skulle inte sitta fel idag heller, nu när vi har så fint väder, så får man ju passa på att ta vara på det också. Ska kolla med en tjejkompis också ifall hon vill och har möjlighet att komma på kaffe eller något idag, var några veckor sen vi sågs nu.. Och det är inte okej att tiden ska behöva springa iväg allt för snabbt ibland! Så långt har jag väl kommit på min "dagsplanering", eller vad man ska kalla det haha!

Nu ska jag gå och hämta mer kaffe och sen fortsätta att vara lite social, då jag även pratar i telefon just nu.. Blir väl om jag hinner, en uppdatering lite senare idag, men inget som jag kan lova. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.