Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

14 juli 2011

onsdag - - mysväder

Sitter hemma hos Rebecca och dricker kaffe, tillsammans med Eric och Zacharias.. Rasmus och Alicia ligger och sover, medans Amelia springer runt och är rastlös. Just nu så sitter vi och planerar inför lördagen den 23/7, då vi ska ha grillfest på gården och sen fortsätta kvällen och natten i lokalen med karaoke m.m. Ska bli jätte roligt! Och så kommer ju Gagge ner hit den 21/7, vilket jag verkligen tycker ska bli kul. Det är en kompis till Eric och han verkar väldigt trevlig.

Idag så fick jag även veta att min Ziperall har kommit, och finns att hämta på Coop Extra Karlskrona, men då ska det ju självklart regna ute, så det blir ju inte att man vill, eller jag vill, men ingen vill gå dit med mig, pga regnet!! Det är ju typiskt. Ska ju även lägga på ett brev på brevlådan.. Så det kan jag göra samtidigt!?!

Nä men nu ska jag gå och vara lite social haha ;) (det är det inte många som vet hur man är)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.