Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

30 juli 2011

sleepless in seattle

Då ska jag bli brunett igen. Köpte hårfärg igår när vi var på ÖB, så när jag har lyckats somna och sen vaknat, så ska jag färga håret hade jag tänkt mig.

Igår så var mamma här på middag.. Det blev korvstroganoff med ris, gjord med cremé fraiché, grädde, lök, champinjoner och vitlök. Världens godaste, sa hon och gick och åt av den lite då och då efteråt, trots att hon var mätt. Det är alltid kul när maten man lagar blir omtyckt.

Senare så kom Rebecca och Freddy på besök, så det blev kaffe och de hade med sig brownies. Sen kom även hennes bröder Andreas och Fredrik på en snabbrunda. Trevligt, för det var år och dar sen jag träffade Andreas, men han var sig lik, kanske annorlunda dialekt, men ändå.. Iallafall, Freddy och jag planerade och bestämde oss för att vi ska dra ihop en fest nästa helg, för på fredag så kommer min älskling ner hit igen. Biljetterna är bokade och klara, så nu är det bara att räkna ner dagarna.. 6 dagar kvar.. Ska bli jätte kul att få träffa honom igen. Och det tyckte Rebecca och Freddy också. Johan bokade även biljetter så att han kommer ner den 17 augusti också. Och då ska vi försöka att ta en resa till Polen också, ett gäng. Ska bli spännande och se hur det ter sig.. Hur som helst så kommer det att bli super roligt!

Nu ska jag försöka sova igen. Behövde rensa tankarna lite bara.. Rasmus sover som en stock och jag skulle vilja krypa ner bredvid honom i spjälsängen, men det kan jag inte, får inte plats när han ligger på tvären sådär och ser så otroligt söt ut. Nä, jag får ligga själv i min tomma säng och försöka att somna ensam.. Men du finns alltid i mina tankar och det gör situationen lite enklare. Tack för att du är min Johan <3

GODNATT, GOTT FOLK :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.