Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

1 augusti 2011

1.000.000 Nollor

 kommer aldrig att leva som en... - Kapten Röd.

Ligger framför laptopen och tänker på dig.. Lyssnar lite musik och käkar godis.. Mysigt, men hade varit mysigare om du var här och gjorde mig sällskap.

 Har haft en fantastisk dag tillsammans med Rebecca, Freddy och barnen. Blev ju även bjuden på middag, som visade sig vara Världens godaste köttfärsgratäng, som Freddy hade gjort. Och även sprungit mellan tre olika tvättstugor, tillsammans med Rebecca, vilket var riktigt flummigt haha.. och roligt! Så imorgon så har jag och Rebecca satt upp en tvättid, i grannhuset, så vi ska tvätta ihop. Sen har jag tvättid på torsdag igen och Rebecca på fredag..

Och på fredag... då kommer äntligen du ner igen. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.