Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

2 augusti 2011

nytta med nöje

Är barnvakt åt Alicia och Amelia, vilket alltid är lika roligt. Idag är vi på deras hemmaplan och det är skönt med lite miljöombyte ibland. Så jag och Rasmus var här runt halv 9 i morse.

Just nu ligger Rasmus på ett täcke på vardagsrumsgolvet och äter lite.. Amelia gick ut på gården för en stund sen för att leka lite. Och lilla Alicia fick sig ett bad, efter att ha kladdat in hela sig, med en godisklubba som hon gick runt och suttade på.. Men det är ju tur att det finns lösningar på sånt. Men hon har jätte roligt i badet och skrattar och leker. Och jag sitter och tittar på..

Nu är kaffet klart också, så nu inväntar jag bara Rebecca som snart kommer hem ifrån jobbet, så blir det att ta en härlig stund på hennes balkong, med kaffe och lite skitsnack..

Sen klockan 13 så har vi ju tvättstugan, så vi lär ha fullt upp hela eftermiddagen. Men det ska bli kul, eftersom man har så trevligt sällskap.

Nej, nu så har Alicia badad klart, så jag ska ta henne ur karet. Ha en trevlig dag allesammans, så ska jag se om jag får med en uppdatering innan dagens slut. Håll utkik!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.