Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

17 augusti 2011

The Big Bang Theory

Rasmus sover och det ska jag också göra strax.. Men först en liten sammanfattning om dagen kanske??

Var ju på möte idag och det gick bra. Alltid trevligt att träffa nya människor, under tiden så var Rasmus med sin mormor. Efter mötet så hämtade mamma upp mig och vi åkte och åt pizza, blev en Lambada, som alltid är lika god. Tog en sväng in på ÖoB också, där det blev både det ena och det andra, sedan åkte vi vidare till Netto för att köpa vitkål, men det var slut, men jag upptäckte att de hade tallriksunderlägg med Barbarpapa, så det ska jag köpa till helgen har jag tänkt.. Och efter vi varit där så åkte vi till CityGross och handlade lite.. Sen körde mamma hem oss och jag fixa lite och sen gick vi bort till min underbara Rebecca, där vi drack kaffe och hade trevliga diskussioner, medan barnen terroriserade varandra ;) Sen efter ett par timmar så gick vi hem igen, så jag tog och diskade upp lite och städade och plockade ihop leksakerna och la i sin korg. Sen kom Rebecca och Tessan upp, men Tessan gick hem en kort stund senare och då satt jag och Rebecca och tittade upp på stjärnhimlen och diskuterade stjärnfall och om lite andra trevliga, lustiga, intressanta saker.. Haha på min balkong så pratas det om allt möjligt, eller vad säger du Rebecca?! Vi ringde även in till Gert Fylkings Värld på Rix FM och pratade i Radio, vilket var väldigt kul, för ni skulle bara veta hur vi höll på haha. Sen så gick Rebecca och hennes dotter hem och jag ringde till min älskling, som för det andra har fått ont i revbenen, vilket jag tycker är jätte synd, för jag vill inte att han ska ha så ont som han har!! Men han envisades ändå om att han oavsett smärtnivå, skulle sätta sig på tåget idag och åka ner till mig.. Jag tycker så synd om honom, men jag kan inte hindra honom. Men vi pratade i ungefär en timme, alltid lika mysigt och längtan växer verkligen, så nu räknar jag ner timmarna och minuterna, tills han är här.. Hans tåg är framme i Karlskrona runt kl15:09 så då ska vi in och möta upp honom. Jag ska kolla med mamma om hon kan köra in och hämta honom, för att underlätta iomed hans revben.. Så jag ska ringa henne nu innan jag somnar..

Men ni får sova så gott och hoppas ni också har haft en trevlig dag, precis som jag har haft!

GODNATT :)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.