Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

11 augusti 2011

bilresor - nytta med nöje

Igår var vi i Nybro och hämtade Rasmus nya vagn, en BabyTravel Amsterdam och passade då även på att träffa släktingar i Kalmar, vilket var väldigt trevligt. Vi tog även en runda till Ikea, där vi åt köttbullar och köpte gräddbollar.

Idag har det varit en lugn dag. Rebecca och barnen var här och även Sandra och Nova var här en runda.

Imorgon så åker vi till Malmö. Ska bli kul att gå omkring på stan där och utforska den stora staden lite, för att sedan åka och hämta min lillasyster på flygplatsen, när hon kommer med nattflyget ifrån Cypern.

Nu sitter jag och tittar lite på tv.. Matlagning- och bakprogram. Alltid lika roligt!

Saknar min Johan :( ........ 6 dagar kvar <3
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.