Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

5 augusti 2011

i väntans tider...

- tjack-a-lakka-makka-pakka-upsy daisy..

Sitter och väntar på att klockan ska gå.. För jag och sonen ska in till staun.. För idag är det inte vilken dag som helst, det är inte vilken fredag som helst.. Idag är det dagen, då min älskling kommer till mig igen! Och jag längtar som en tok efter att få träffa honom igen. Det har gått över 2 veckor sen sist.. Och saknaden är enorm nu! Klockan 17:09 så ska Johans tåg vara inne. Mindre än 2 timmar kvar nu.

Har även städat hela lägenheten idag. Rebecca var och hjälpte till. Så nu är alla rum och golv rena.. Skönt!
Imorgon blir det party party, med Rebecca och Freddy. Det ska bli riktigt trevligt!

Det som är tråkigt och jobbigt med dagen, är att sonen ska till sin pappa idag och vara med honom tills på söndag. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom! Det är jätte jobbigt att vara utan honom. Men jag får stå ut..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.