Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

6 augusti 2011

Astral Projection (Astral Travel)..

Sitter uppe hos Freddy och Rebecca, men Rebecca är inte hemma.. Så det är jag, Johan, Freddy, Freddan och Putte. Vi dricker kaffe, cola och öl.. Pratar om allt mellan himmel och jord. Men en sak, skiljer sig från alla samtalsämnen.. Och det berättade Freddan om. Astral resa?! Astral Projection (SE FILM HÄR) Hmm.. Funkar det på riktigt, eller är det bara en dröm.. Det är ju nästan att man måste prova, för att kunna avgöra om det är sant eller myt. En människa är ju skapt för att leva på ett sätt. Vi alla vet också om, att vår hjärna, många gånger kan spela oss många spratt, som kan få oss osäkra och fundersamma.. Hallucinationer.. Drömmar.. Men kan man verkligen förflytta sig till olika platser och tidsperioder, utan att fyskiskt förflytta sin kropp? En del säger att det fungerar och andra säger att det är omöjligt - en illusion av en önskan. Jag vet inte, därför kan jag inte uttala mig om det funkar eller inte.. Man måste uppleva det, se det med egna "astral" ögon, för att kunna veta om det är en dröm eller på riktigt. Om det är på riktigt, så vore det ju ett vetenskapligt genombrott och skulle kunna lösa alla olösta brott och mystiska förklaringar, då det påstår att man kan gå/flyga/sväva/telepatera vart man vill, hur man vill och när man vill. Om det nu var så, att detta funkar, så skulle jag mer än gärna åka tillbaka i tiden och träffa min mormor, som jag aldrig fick chansen att träffa, men som jag hört så mycket om.. Och min morfar som jag saknar och som gick bort 2005. Kanske dra hem till Rebecca och Freddy och spionera på dem? Eller varför inte åka och ta en mini-semester på månen? Nej, jag skulle nog ta och gå hem till Freddan och spöka hahaha! Hur som helst.. Nu ska jag fortsätta att vara social, sen så ska jag och Johan gå bort till vattenfallet uppe vid Kronotorp.  Stället som vi gick till första gången han var nere hos mig. A memory for life. Riktigt mysigt och en mycket känsloladdad stund. Är evigt tacksam för den stunden. Det var faktiskt tack vare den, som vi är där vi är i dag. Love Love Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.