Lilypie Fifth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers

28 augusti 2011

like a prayer


Igår fick vi hem möbler till köket och möbler till vardagsrummet, så nu har vi äntligen en riktig soffa och ett ordentligt köksbord. Väldigt skönt! Känns fortfarande som en dröm...

I onsdags och torsdags så kom målaren hit, så nu har de äntligen gjort klart lägenheten, så nu kan vi bara se framåt och få det att se riktigt hemtrevligt ut.

Mattor kom på plats igår, alla gardinerna är uppsatta ordentligt och möblerna står på sina platser igen. Skönt att inte behöva tänka mer på det! Nu är det bara tavlor och vägghyllor, lite dekoration och design som återstår, sen är allting klart.

Rasmus fick nya leksaker igår, vilka han verkligen uppskattade. Och jag fick lite smått och gott jag också, det mesta har funnit sina platser, men jag ska inhandla en skänk, ett vitrinskåp, en byrå, några hyllor och en hallmöbel, sen har allt äntligen varsin plats, 'enkelt och stilrent' - precis som jag vill ha det!

Snart så kommer Rebecca och hennes yngsta dotter hit, så då blir det kaffe och massor med lek för barnen, om Alicia kan vara snäll mot Rasmus förstås... Funderar på om det är svartsjuka, som gör att hon är elak mot honom? Vänta bara några månader, så ger nog Rasmus tillbaka, än är han bara passiv till allt hon gör mot honom och blir ledsen när det gör ont.. Men han kan nog ge igen när han blir lite äldre, det är sånt man märker då.

Nu ska jag börja med kaffet och sen fortsätta att leka och busa med Rasmus, tills dem kommer :)


Rasmus <3<3
Johan <3<3

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Vilken underbart söt son du har :) o visst är det roligt att inreda? Jag tycker det är såå roligt :) hoppas ni mår bra. Kram

    SvaraRadera

här ska ni givetvis kommentera mitt inlägg

Välkomna åter!

Tack för ditt besök!
Jag hoppas du kommer tillbaka.